maandag 24 september 2012

Musing Mondays #2

 http://shouldbereading.files.wordpress.com/2012/09/musingmondays54.jpg

We hebben besloten om over te stappen van top 5 Sundays naar Musing Mondays als ons wekelijks thema. We hopen op die manier op 1 onderwerp dieper in te kunnen gaan. 

Musing Mondays is een wekelijks terugkerend thema, gehost door MizB op Should Be Reading. Elke week krijgen we een boekgerelateerde vraag, die we zo eerlijk mogelijk zullen beantwoorden. 


Do you have any hobbies outside of reading? Or do you collect anything?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt hobby's naast het lezen heb. Wel ben ik een muziek fan, hou ik van series en films kijken en is bloggen iets waar ik veel plezier aan beleef! Hobby is een groot woord, lezen is wel het enige wat ik nu al meerdere jaren doe en je zou kunnen zeggen dat ik boeken spaar. Vroeger heb ik nog een tijdje olifantjes gespaard, maar dat doe ik nu al heel lang niet meer! (Anders krijg je op je verjaardag alleen maar olifanten ;)) 
Naast lezen vind ik vrienden ook heel belangrijk. Oh en misschien heb ik ook een schoenen collectie. En een jurkjes collectie. Hmm, spaar ik toch meer dan ik dacht..

Wat spaar jij en wat zijn jou hobby's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties vinden wij erg leuk! We proberen er dan ook altijd op te reageren.